onsdag 18. desember 2013

...Nå har jeg vaska gulvet....

Ja, tenk i dag har jeg innvilget meg vaskedag!!!
Ikke at det er så mye å skryte av,
men det er siste fridagen før kirkeklokkene
ringer julen inn :)
Og både ved og fuggelbånd
har kommet på plass......

fuggelband, edelgran og røde epler hører julen til

.....pyntet ett av to trær....


Og nå sitter jeg og hviler
og puster lettet ut.
Fór disse vaskedagene er noe herk!!!
Har ringt jobben ett par ganger i håp om at de trengte min hjelp,
men NEI... dessverre.
HaHa
Da hadde jeg ingen unnskyldning

Nissemor strikker iherdig på
grytkluten sin,
og kanskje blir hun ferdig til jul....

Nissemor koser seg foran peisen

Nå er det bare småtteri igjen...
- kjøpe "litt" julegaver
- bake "litt" flere småbrød
- dele ut "litt" takkekort
og
få pinnekjøttet i hus
Damene mine skal få dekke bordet,
for de imponerte meg stort her om kvelden



Da ønsker jeg alle en finfin kveld.
Og det er vel flere av dere som sitter spikret foran TV´n i kveld,
og 
ser 

H Å N D B A L L 

!! HEIA NORGE !!





                        







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar