søndag 5. oktober 2014

Plutselig tilbake......

NÅ er det såååå lenge siden 
jeg har vært på bloggen å skrevet.
Det ble bare plutselig STOPP...,
Så hyggelig å se at dere fortsatt er innom!!

Det har vært en ubeskrivelig flott sommer,
og vi er nok et folkeferd som er over gjennomsnittet opptatt av været.
Derfor snakkes det daglig om hvor fint vi har hatt det i sommer,
og ikke minst disse høstdagene.
JA , det har faktisk vært et ubeskrivelig ÅR :)


I Vårtun har det vært full aktivitet.
Men tross i full aktivitet,
er det en del ting vi hadde planer om å gjørei sommer, som ikke har blitt gjort.
Er ikke det typisk.
Kanskje man er litt for ambisiøs.....




Jeg er ivrig  i hagen tidlig om våren.
Kjøper mye planter, jord og bark og legger virkelig tid i 
hagestell.
Men når sommeren kommer og svalderkålet tar
nuven på det meste, gir jeg opp!!!!!!
Blir så tafatt
og kommer ingen vei!

Derfor er det en trøst med alle krukkene og urnene.


Det er allerede høstferie,
og familien er til tider samlet.
HURRA :)
Det er rart når ungdommen reiser
hjemmefra for å gå på skole
Det er så bra de følger drømmene sine,
og man kan vel ikke tvile på interessen til den mellomste.
I sommer fikk hun det ærefulle oppdraget å bake dåpskake.




Det er travle tider i butikkbransjen.
Nyåpningen i Orkanger nærmer seg,
så de neste 3 ukene blir så utrolig spennende!
Mange ting skal på plass......


SÅ glad for at jeg har gjort dette før. PHU..




Det blir en butikk på 200 kvm som
skal selge kvalitetklær for dame og herre.
Mange gode leverandører er med på laget,
så dette gleder vi oss til :)

Jeg har blitt en "racer" på Instagram,
og bilderedigering er ingen sak lenger. HAHA
Utrolig artig å se hva du kan gjøre 
med hjelp av noen apper og mobil.
Nå tar jeg kun bilder på mobilen




Oi, nå må jeg komme meg i skinnbuksene og starte dagen!

Da vil jeg ønske alle en fantastisk uke,
og en fin høstferie til dere som skal ha det.
Snart tilbake :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar