tirsdag 31. desember 2013

BYE BYE....


........ 2 0 1 3 

Egen bedrift
Messer 
Åre 
Bøkkerverkstedet
Flytting av butikk
Live´s konfirmasjon
London
One Direction ( x2 )
Det lokale Korslaget
Barcelona
Andorra
Bordeaux
Norway Cup
Leonard Cohen
Dansehelg med Nina Lill og Christer
Release - party
Flamenco i Granada
Signering Ny butikk med åpning i 2014 :))))
Ombygging av eksisterende butikk
IG - frelst

...Er det rart at året har gått fort....




Jeg gleder meg stort å ta fatt på det nye året,
og jeg vet med sikkerhet at det vil bli like innholdsrikt




Jeg er så takknemlig for at vi er friske 
og raske hele gjengen.
og at jeg har så tålmodig familie :))
Jeg gleder meg stort over jentene mine,
selv om jeg noen ganger syns det er "rart" å ha ungdommer i huset...
Klarer ikke helt å venne meg til tanken på at man kan i visse situasjoner 
betegnes som "gammel kjærring"
HAHA



Da ønsker jeg ALLE
E T  G O D T  NY T T   Å R!!

Takker alle som er innom bloggen min 
og følger med på IG @villavaartun :)
Selv om dette er den mest "tause" bloggen i hele Norge,
får jeg veldig mange hyggelige tilbakemeldinger daglig, 
og det inspirerer meg utrolig mye :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar