søndag 15. desember 2013

BAKEBOLLE

Her slenger vi i vinkel....
HAHA
Full fart og tett program.
Deilig disse morgentimene med kaffe 
og Digitale medier,
før dagen starter på ordentlig...

Det har blitt lite produskjon av papirtrær
og annet julestæsj,
men kransen jeg bandt har heldigvis kommet på plass



Tidligere i høst kom jeg over noen fantastiske 
bakeboller i keramikk
Og forrige uke fikk jeg mine egne!!
Det er 2 boller i et sett,
hvor det på den ene bollen står oppskrift på et knallgodt brød
Oppskriften er et gammelt munkebrød,
men man kan lage alle slags brød i formene.
Jeg valgte å lage en foccacia - variant,
med Maldonsalt og olivenolje

.....MMMMMM.....






Formene er laget av Marianne Fjærvik
i

Amfora Design flyttet sitt verksted og utsalg til 
det gamle samvirklaget på
Surnadalsøra dette året,
og har mye flott kunst å by på!!

Julegrana på plass foran samvirklaget på Øra

Anbefaler et besøk.
Informasjon finner dere på linken over
(amfora design)

Vel, nå skal det bakes 
Colakaker 
og
nøttetopper
før arbeidsdagen starter,
for i dag er det søndagsåpent!!

Ekstra koslig å være på jobb i disse førjulstider :))

Ønsker alle en fantastisk 3. søndag i advent!!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar