torsdag 10. oktober 2013

I den digitale verden.....

I går hadde jeg "høstferie",
og ble sittende foran MACen 
mer eller mindre hele dagen.....
( litt overdrevent, men..)

Den digitale hverdagen tar tid!!!!

Som dere kanskje har fått med dere,
er mannen deltager i VM i bueskyting.
Og i går var siste innledende runde.....
Tror jeg var inne hvert 10. min og sjekket resultatene!!!
Og det gikk såååå bra. 
4. PLASS
Og det betyr:
Finaleskyting i dag

Følg gjerne med på

HJELP, ikke rart man våkner før klokka ringer

I tillegg laget jeg blogg for butikken,
(inc.blogg.no)
var over gjennomsnittet ivrig på FB
og fikk Incsurnadal ut på Instagram!!
( incsurnadal )

Bilder fra Releaseparty    Foto: Mari Vattøy



JOHO, da er det deilig å trekke seg tilbake,
og nyte en fantastisk atmosfære i dette rommet


Kjøkkenet i Bøkkerverkstedet
Jeg har sommerfugler i magen,
og krysser alt jeg har idag!!!

Tvi Tvi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar