onsdag 23. oktober 2013

"FRITID"......

HÆÆ, Her sitter jeg i joggebukse, 
nydusjet og tar livet såååå med ro!!
Er det mulig da.....
HaHa

Merker nå at Danseteateret er borte og 
at Bøkkerverkstedet er godt som ferdig.
SÅ RART



..Men det begynner faktisk å krible i
oppussingsgenene igjen..
Trodde ikke jeg skulle oppleve det på maaaange år!!
Nå står soverom i @villavaartun for tur,
og er jeg fortsatt like gira fortsetter jeg med gangen!!
Har egentlig nok oppussing på jobben om dagen.
Nytt lager, riving av gammelt lager og trapperom, ny sprinkling
 og tak og ikke minst rydding i et 11 år gammelt lager. 
Har vel hopet seg opp bittelitt..... HaHa.
Tror til og med jeg får bruk for gamle kataloger...., 
men nå er det slutt på å være ekstrem samler :D

Mellom øktene er det godt kokken forer oss med godsaker.
I går ble det bakt kringle og cookies.
I tillegg lagde hun hjemmlagd musli.



Hvetekringle med hasselnøtt



Cookies fylt med brownies og musli


Som dere skjønner kan jeg ikke 
bare bli sittende i en joggebukse......
Her er det best å være i aktivitet :)

Men, det blir ikke i kveld!!!
Legges snart til lading.
Ønsker alle en fantastisk lillelørdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar