fredag 20. september 2013

Skulle vært i seng.....

Uff, i kveld kommer jeg meg ikke i seng.....
Litt mye E N E R G I!!

Har akkurat laget 4,5 liter vaffelrøre og smørt 
ca 50 nistepakker til NM
Men det er ingen sak når man har 
fantastisk hjelp :-)

Smørehjelp!!
Ja NM......
........i bueskyting.
Jeg er ikke deltagende på noe som helst måte,
men mr. Edvardsen derimot 
har en hektisk helg.

Det er nok førstkommende ukes arrangement som gir
energi

Tenk å være så crazy å arrangere release - party HER?!?

Dette blir Expert etterhvert, men først skal vi ha party :)


Det blir artig!!
Scene, lys, anlegg, goodiebags, konfransier, vaffeljern og ikke minst ballonger er på plass :)
G L E D E

Vel nå må jeg få hodet på puta.
Må bare fortelle at knekkebrødene 
som tilbragte dagen i Bakerovnen mens jeg var på jobb, 
ble
PERFEKT!!!


Go´natt ;-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar