søndag 21. april 2013

Ingen seiersrus.........

 Jeg trodde jeg skulle oppdatere dere i heidundrende seiersrus og med primadonnafakter, 
men man lander fort når den eneste rusen er BAKRUS og nonnedrakten henger pent på en kleshenger..... Haha

DET er en uke siden!!!!
Litt vemodig at "Korslaget" er over for det var en fantastisk gjeng og SÅ ARTIG!!!

Og er det rart ukene FLYYYR:

2 dager her for litt faglig input :

Holmen Fjordhotell


En 1/2 dag med musikkvideo - innspilling  med en fantastisk positiv gjeng :)
( Nå kan dere lure nå )

Salg av masse fine vår og sommerklær, før jeg fredag kveld ble tatt livet av .......
På film. 
Og godt var det, 
for på lørdag var det fullt kjør igjen med trendvisning og arbeid!!!!

SÅ IDAG, skulle jeg kun vaske, legge sammen og få på plass en hel garderobe med klær....
Men NEIDA. Da klarer jeg å gå ned å fyre i BAKEROVNEN......
ER DET MULIG!!! Udisiplinert??????
Men dette reddet min søndag:

Damen på bilde kunne vært meg...




Og jippi. Baksten ble vellykket!!



Hærlig søndagsbakst!!!

Og mellom fyring og bakst fikk jeg montert pavlijong



Vårstemning....


NÅ SKAL DET BLI VÅR og det er snart konfirmasjon.
Ønsker alle en fantastisk uke.

Og blir det regn, anbefaler jeg denne flotte paraplyen fra Lisbeth Dahl.
Kremt, du finner den forresten i en av mine butikker. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar