lørdag 27. april 2013

HAGELAND!!!!


Jeg er SÅÅÅÅ stolt over å kunne vandre inn i verdens fineste HAGELAND, 
og det er HER i Surnadal
Må nesten klype meg i armen.....



Her kan man gå amokk....
Og nå som jeg er medlem i Hagelaget, 
blir jeg vel stamgjest her!!
Dobbelblunkesmilefjes :)


Det nærmer det seg konfirmasjon for alvor og
mens konfirmanten øver seg på å lage marsipanroser 
og baker etter de mest fantastiske kakeoppskrifter......., 
er andre mere opptatt med å få i seg en perfekt lemonade.
Det har snødd i natt, men dette er vårtegn!!!


Hedda´s spesial

 
Servietter, lys og dekorasjon til bordet er endelig bestemt og 
vi skal prøvepynte i kveld..... ARTIG!!

1 kg mandelmel har kommet i hus, men denne gangen skal 
makronene bli PERFEKT!! Basta!

Ute ligger 800 liter dekkbark som skal fylles i bed..

Og på mandag får jeg gjester i Bøkker´n.....

Ups, tiden flyr så her er det bare å slenge i vinkel!!
Ønsker alle en fantastisk helg.

Ta vare på hverandre, 
man vet aldri hva morgendagen bringer!!






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar