onsdag 28. august 2013

BLINKSKUDD



Jeg har delt bildet både på Facebook og Intagram, 
men må selvfølgelig legge det ut på bloggen
Et fantastisk bilde,
med ferja i bakgrunnen og elgen svømmende mot land
Litt uvirkelig





Elg i solnedgang!!! 

Godt man har mobil og kamera tilgjengelig pronte.
Og ikke minst en våken mann som tok bilde!!

I dag har det vært full aktivitet på kjøkkenet, 
fra jentene kom hjem fra skolen.

..."Passion4baking"........




Cupcakes
 Værst er det å rydde...... så nå nyter de en 
stoooor kopp te foran TV´n
"før de skal rydde ferdig"...

Jeg skal legges på lading!!
Tar tid å venne seg på kveldsmørket....

Ønsker alle en god natt søvn!!
I natt drømte jeg at jeg var møbelselger......
Kanskje et hint om at jeg "trenger" nye møbler,
eller pga besøket på interiørmessa søndag??
SÅ MYE FINT,
og en liten brøkdel av det kommer til butikken.
 HURRA





 ..Zzzzzzz..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar