søndag 3. februar 2013

På tide....

Mitt favorittrom.
Check it out
Ikke så værst.....


Jeg har gått helt i "dvale" nå i januar........
Kjenner jeg fikk litt nok av både malingspann, organisering, planlegging og innredning.
MEN NÅ.....
er piffen kommet tilbake.
Jeg tror både mørket og kulden har skylden!!
Og dere må ikke tro at det har vært noe latmannsliv.....

Januarmåned startet med Varetelling.....
Det er 10. året jeg er på jobb 1.nyttårsdag nå.... Og jeg må bare si det en gang for alle - 
butikkjobb er UNDERVURDERT!!!
Men hva har det å si når resten av året byr på såååå mye spennende og positive opplevelser.

Vi mangler fortsatt noen småting før vi kan si oss helt ferdig i Bøkker´n.
Men DET er bare småting :))

Heldigvis går det mot VÅR og lysere tider.
 Jeg gleder meg til å sette skikkelig
igang med baking og ennå mere pynting/ ommøblering :)
Denne gamle benken ble brukt til gjærbånd under poduksjon av tønnene,
og har fått nytt liv som pynt foran mur - tapeten.
Puten har vært skjerf. Snakk om gjenbruk :))

Gammelt skjerf ble pute :))

Jeg og jentene øver oss på makroner....
Ikke i bakerovn, men i vanlig komfyr. Haha.
Så gode, men så enkelt å mislykkes.
Vet ikke hvor mange forskjellige oppskrifter vi har prøvd og nå nærmer vi oss.....
Disse ble litt klekk, men ser ganske bra ut :))

TJA, ikke helt bra :))

Fant dette lille ordtaket av Halldor Skard her om dagen
og jeg syns det var veldig treffende:

MED SUNN GALSKAP OG DÅRLIG HUKOMMELSE
BLIR LIVET EN FANTASTISK REISE!!!!

Ønsker alle en fantastisk søndag :))



Et lite nyhetsbilde fra Sia under årets interiørmesse







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar