søndag 9. september 2012

Det blå rommet.....

Vi måtte bare få på litt maling....... selv om det gjenstår både sparkling og pussing!! Og tenk, det ble noe annet enn hvitt!! Valgte "gammelblå" med litt gråtone i. Nydelig blir den!

FØR

ETTER
Godt å få litt hjelp til pussing, når undertegnede har smørt på LITT mye sparkel.....


Forresten, dere som ikke har vært på utstilling i Kulturhuset ennå - GÅ IKKE GLIPP AV DENNE!!!
Jeg ønsker meg selvfølgelig bysten i marmor......... Kanskje overraskelse til jul???

Vel, søndagene går med på litt jobbing med soverommene og snekkern har fått på varmekabler på badet. I morgen tror vi det blir støping :)) Da er det bare å bestille baderomsfliser..... De skal jeg vise dere senere- helt fantastiske!!!

Her blir det godt og varmt.... :)


En ting er helt sikkert - jeg egner meg ikke som naturfotograf!! Oppdaget plutselig en MINK ( trodde det var røyskatt ) nede ved sjøen og MÅTTE ta bilde av denne.... IKKE BRA ( ha,ha)


Mink????



Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld. Er sliten etter "søndags - step" med en gjeng hæærlige damer.

NY UKE - MANGE MULIGHETER!!! :))
Hadet på badet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar